Aktualności

Zdrowie na talerzu

2017-11-13

W tym tygodniu rozmawialiśmy o zdrowym i racjonalnym odżywianiu, kulturze spożywania posiłków, a także zasadach komponowania jadłospisów  Wybraliśmy się do  Pani Tereski naszego ,,master szefa”, który o zdrowym odżywianiu wie wszystko.

9 listopada 2017 roku w sali muzycznej odbyło się przedstawienie z okazji 99 rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Spotkanie rozpoczęło się odśpiewaniem Hymnu Polski...

Uczniowie SP, Gimnazjum oraz SPdP wybrali się do kina Helios w Olsztynie na komedię animowaną pt. „Między nami wampirami”. Mimo że tytuł filmu wydaje się straszny, tak naprawdę wszyscy bawiliśmy się znakomicie.

26 października 2017 roku w Niepublicznym Przedszkolu Dobry Start  zorganizowany został konkurs MAM TALENT. W konkursie wzięły udział zarówno przedszkolaki, jak i goście z OREW. Była  to wyśmienita okazja do integracji...

Lekcja muzyki...

2017-10-24

24 października uczestniczyliśmy w bardzo ciekawej lekcji muzyki. Odwiedziła nas pani Anna Broda, która przywiozła ze sobą bardzo ciekawe instrumenty...

20 października 2017 r. uczniowie SP, Gimnazjum oraz SPdP udali się do Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie na spektakl pt. „O dwóch takich, co skroplili azot”.

„Calineczka”

2017-10-18

18 października uczestniczyliśmy w przedstawieniu teatralnym grupy KRAK-ART z Krakowa, która przyjechała do nas ze spektaklem pt. „Calineczka”. Wyśmienici aktorzy przenieśli nas w świat...

wychowankowie z grupy V pod bacznym okiem Aleksandry Roszczyk-Plawgo wzieli udział w XIV Ogólnopolskim Konkursie Plastycznym "Pocztówka z wakacji". Głównymi założeniami konkursu było...

Targi Hubertus

2017-10-13

13.10.2017 r. nasi uczniowie uczestniczyli w IV edycji Targów Myśliwskich Hubertus Arena. Głównym celem naszego wyjazdu do Ostródy była ścieżka edukacyjna, która została przygotowana przez Polski zawiązek Łowiecki i Lasy Pwaństowe...

Nasze Polskie lasy.

2017-10-13

13 października 2017 roku, wychowankowie z klasy III i dzieci z Przedszkola Dobry Start wybrali się na wycieczkę do Centrum EXPO Mazury w Ostródzie, gdzie zwiedzili bogato wyposażoną ścieżkę edukacyjną...

5 października 2017 r. korzystając z zaproszenia przedstawicieli Środowiskowego Domu Samopomocy w Olsztynie uczniowie SP, Gimnazjum oraz SPdP wzięli udział w zawodach sprawnościowych.

29 września wybraliśmy się do pizzerii Raviola. Celem wycieczki było świętowanie Dnia Chłopaka.Największe wrażenie zrobił na nas pokaz przygotowywania pizzy.

28 września 2017 roku w Zespole Szkół nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie  odbyła się Wojewódzka Konferencja Szkół Promujących Zdrowie. W konferencji wziął udział Warmińsko-Mazurski Wicekurator Oświaty Wojciech Cybulski.

28.09.2017r  uczestniczyliśmy w 15. Olsztyńskich Dniach Nauki i Sztuki, które odbyły się na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Mieliśmy okazję zobaczyć ciekawe wystawy tematyczne...

26 września w OREW  odbyło się spotkanie   zorganizowane przez wizytator Panią Katarzynę Łuczko-Ciesielską  z dyrektorami szkół specjalnych, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych...

Pierwszym spektaklem teatralnym, który obejrzeliśmy w tym roku szkolnym była „Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków”. Przedstawienie wystawiła dla nas grupa teatralna KRAK-ART...

Zakończenie roku szkolnego nastąpiło szybciej niż się obejrzeliśmy. Dzięki zaangażowaniu wszystkich  osób wystawiliśmy dwa różne przedstawienia...

8 czerwca 2017 roku uczestniczyliśmy w VII Konkursie Tańca „W Rytmie Serca” w Mikołajkach. Podczas konkursu reprezentacja OREW  zatańczyła taniec hula pt. „Rozbitkowie” oraz układ taneczny do muzyki z musicalu „Upiór w operze”.

7 czerwca 2017 roku grupa Inspiracja  uczestniczyła w VIII Integracyjnym Przeglądzie Teatrów Amatorskich „W krainie baśni, mitów i legend ...” w Kętrzynie. Przewodnim hasłem tegorocznego spotkania były słowa „Każdy z nas zasługuje na szczęście”.

Wycieczka do świata dinozaurów i smoków już za nami. Wychowankowie  klasy II OREW i Starszaki z Przedszkola Dobry Start, wybrali się na wspólną wycieczkę do Parku Ruchomych Dinozaurów i Smoków w Malborku.

projekt: artformat.pl wykonanie, system CMS: virtualmedia.pl     Odwiedziło nas: gości.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X